Veranderd van reisblog! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Danielle van Balen - WaarBenJij.nu Veranderd van reisblog! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Danielle van Balen - WaarBenJij.nu

Veranderd van reisblog!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

04 Februari 2014 | Nederland, Uitgeest

Hoi allemaal,
Alsof ik niet genoeg te doen heb deze laatste dagen, heb ik besloten te veranderen van reisblog. De reisverhalen van mijn vorige blog komen ook weer op deze blog te staan, dit later vandaag.

Ik heb besloten om over te stappen omdat ik met de vorige website veel problemen had tijdens het schrijven van een post. Het laden duurde heel lang en foto's uploaden ging eigenlijk nooit goed.

Gister nog een laatste keer gezellig naar de bioscoop geweest met Caroline, Francien en mams. Caroline en Francien hebben ook via deze website een reisblog bijgehouden toen zij de wereld over gingen, en waren super tevreden! En tot nu toe bevalt hij al een stuk meer dan de vorige haha!

Vandaag ook de laatste dingetjes wassen en klaar leggen, zodat ze morgen schoon en gevouwen de koffer in kunnen (heel bewust dat ik mijn koffer vandaag niet inpak, anders heb ik morgen niks meer te doen...).

We (Rosa en ik) kunnen waarschijnlijk vanavond al inchecken voor de vlucht naar Dubai, dan gaat het morgen op Schiphol allemaal wat sneller.

Gelukkig schijnt het zonnetje buiten, en hoef ik niet meer heel veel te doen :) Nog steeds geen last van zenuwen, maar het zou me niets verbazen als dat vanavond ineens komt. Ik heb er nog steeds onwijs veel zin in, en kan niet wachten tot ik uit het vliegtuig stap in Perth. Het blijft wel een beetje vreemd dat over een paar dagen mijn leven er heel anders uit ziet haha.

Oh, laat even een berichtje achter als je een mailtje wil ontvangen als ik iets geschreven heb! Ik ben van plan het ook op Facebook te delen, maar ik weet niet hoe moeilijk of makkelijk dat gaat ;)

Voor nu mijn laatste berichtje uit Nederland!! Tot aan de andere kant van de wereld :)

  • 04 Februari 2014 - 11:30

    Annemarie:

    Hey Danielle,
    Ik ben ook benieuwd naar deze site, het ziet er wel heel gaaf uit!
    Die zenuwen komen vanzelf, zet je nl ook een beetje op scherp voor de trip.
    Nog eventjes genieten van de Hollandse winter en dan op naar de warmte/hitte in Perth

  • 04 Februari 2014 - 12:04

    Leon Barnhoorn:

    Nou, spannend allemaal hoor.
    Wij wensen je in ieder geval een goede reis, veel plezier en succes daar in Perth.
    En blijven je verhalen volgen via je weblog.

    Groetjes Ingrid en Leon

  • 04 Februari 2014 - 14:16

    Carla:

    Hey wijffie,
    Ja het komt nu wel erg dichtbij voor je , wens je heel veel plezier en een hele goede reis. En natuurlijk wil ik op de hoogte gehouden worden van je avonturen. Dikke kus je tante.

  • 04 Februari 2014 - 16:01

    Ans Bijnen:

    Hallo schat. Natuurlijk willen wij op de hoogte blijven en zullen alles wat je schrijft met veel plezier lezen.Een hele goede goede reis en veel succes. Dikke kus en knuffel.

  • 04 Februari 2014 - 21:06

    Wietske:

    Hee lieve daan!

    Wat ontzettend spannend allemaal! Heel veel plezier! Ik wil graag een mail ontvangen wanneer je iets hebt geblogt :). Ik hoorde vandaag dat een vriend van een vriendin van mij ook in Perth zit. Hij heeft het erg leuk daar. Dat gaat vast met jou ook helemaal goed komen. Ontzettend veel plezier! Geniet ervan meis! Sterkte met het reizen. Dikke knuff x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Volg mij tijdens mijn High School jaar aan de andere kant van de wereld!

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 802
Totaal aantal bezoekers 8684

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 20 December 2014

High School year in Australia

Landen bezocht: